Nie miałem do tej pory świadomości, że jest aż tyle portali zajmujących się tematyką hotelową. Wiedziałem za to o istnieniu jednego, którego tutaj nie ma :-) wiele osób zastanawia się co jest najważniejszą rzeczą w przypadku, gdy dochodzi do obsługi klienta. Mi się wydaje, że jedną z najważniejszych rzeczy jest posiadanie odpowiedniej kadry a także dobrej organizacji pracy. Przepływ informacji jest także bardzo potrzebny, szczególnie gdy jest odpowiedni. Kiedy pracowałem w hotelu było to http://www.adith.pl/hotele oprogramowanie a dodatkowo otrzymywaliśmy wsparcie techniczne. Świetna sprawa. Pozdrawiam.
Nie miałem do tej pory świadomości, że jest aż tyle portali zajmujących się tematyką hotelową. Wiedziałem za to o istnieniu jednego, którego tutaj nie ma :-) wiele osób zastanawia się co jest najważniejszą rzeczą w przypadku, gdy dochodzi do obsługi klienta. Mi się wydaje, że jedną z najważniejszych rzeczy jest posiadanie odpowiedniej kadry a także dobrej organizacji pracy. Przepływ informacji jest także bardzo potrzebny, szczególnie gdy jest odpowiedni. Kiedy pracowałem w hotelu było to http://www.adith.pl/hotele oprogramowanie a dodatkowo otrzymywaliśmy wsparcie techniczne. Świetna sprawa. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńKamil, ja mam podobnie. Też nie zdawałam sobie sprawy, że jest tyle stron na temat hotelarstwa.
OdpowiedzUsuńA co do wpisu, to bardzo przydatny. Dzięki za niego!
_____________________
http://www.chart.pl/
Też na to nie wpadłem. Kamil, jeśli znasz jeszcze jakiś, dorzuć.
OdpowiedzUsuńJa znam jeszcze: https://hotelowetrendy.blogspot.com/
-------------------
https://optipro.pl